Våren på väg?

Idag tog vi en promenad in till stan och tillbaka med två av tjejerna i huset - Is och Delilah. Is är verkligen min belöning efter alla kämpiga stunder i livet, hon är superenkel och jag är stolt som en tupp när jag har henne med mej. ..jäkla tjat tänker ni.. ;) 

Solen steker ordentligt när man inte blåser bort och hur underbart är inte det?! Jag älskar våren, bästa årstiden! Allt kommer på nytt, knoppar brister och det mesta får liv igen. Samma här..man kryper ur sitt vinterskal och andas in fräsch luft, växer lite och sträcker ut den arma kroppen man har, möter världen med ett leende och visst blir man lite extra kär på våren? När man kan promenera i solen hand i hand, man värms av både pojkvän o solstrålar. Underbart! 

Nu ska jag fortsätta drömma om vårkänslor samtidigt som jag tar tag i dregeltorkandet..här får man tvätta väggar ungefär en gång i veckan..kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback