Personligt.

Den här bloggen handlar om mina hundar och mitt hundliv. Men ibland slinker det in ett personligt inlägg, som t ex nu.

För några år sen var det en vis dam som sa till mej; "Det har alltid handlat om att överleva, nu vill du bara leva." And guess what, jag är framme i mål - jag lever! Jag har överlevt allt och jag är fanimej bäst i världen..om du frågar mej!

Just nu står jag högst upp på mitt egna Kebnekaise, njuter av utsikten och av allt som livet har att erbjuda. Jag drar i mej den friska luften som fyller på mitt förråd med energi, hopp och liv. Jag lever och jag lever som fan!

Det har kostat en del och jag har fått betala en del..men jag är bara jag, kan inte vara någon annan. Så är det och så kommer det verkligen vara framöver också. Jag älskar att leva mitt liv och det kan ingen ta ifrån mej. Allt jag skapat hittills är tack vare mej själv och min livskamrat, total lycka! Jag ska nog bjuda mej själv på en öl för att fira.
Jag är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback