Efterlysning!

Jag kikar ofta runt på olika bloggar och andra internetsidor som innehåller massvis med fina foton. Jag kan väl säga som så att min prestationsångest inte direkt sjunker.. Med flera kommande fotouppdrag så måste jag verkligen skärpa mej, dags att öva upp skillsen och få igång mej själv. Känner mej lite ringrostig efter några månaders uppehåll så därför söker jag nu några frivilliga offer! 

Jag söker först och främst ett kärlekspar! Har inga större krav mer än att ni ska känna er avslappnade ihop. Jag söker även barn, ålder spelar ingen roll, sålänge de är glada och gillar kameror. 

Kontakta mej via mail ([email protected]) eller FB vid intresse. Ni får såklart några bilder som tack för hjälpen! :)

Kommentarer
» tommy

Vad är det för bilder du vill ta?

2012-04-20 16:55:33
» Vicki

Duger det med kärleken man har mellan mamma och barn????

Skulle faktiskt vara lite kul att ha snygga proffsiga bilder tagna på mig och barnen ihop....

2012-04-20 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback