Det tar sej..

Min efterlysning tog fart efter några hårdare ord, haha. Har fått in del önskningar så nu ska jag nog ha att göra ett tag. 

Familjebild - check! 
Kärlekspar - check! 
Syskonbild - check! 

Jag fick två kommentarer på förra inlägget och jag får väl svara på dom här och hoppas på att ni läser dom. 
Vicki - jag har redan hunnit få in familjeönskningar men om jag får så hör jag gärna av mej om det är så att jag söker fler familjer när jag betat av de som står på listan nu. För absolut gäller kärlek mellan mamma och barn - finns det något finare egentligen? :) 
Tommy - jag har inte tänkt ut några speciella "teman" än mer än att jag vill fylla ut mina önskningar om familj, kärlekspar eller syskonpar. Och som sagt, de tre önskningarna har redan fyllts. Men det brukar dyka upp ideér i skallen på mej som jag vill ha olika folk till och då är det bra med frivilliga offer (om du är intresserad)! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback