Nykomlingar..

Jag har fått en del nya läsare hit, kul!! Och häromdagen fick jag ett samtal som faktiskt gjorde mej rörd, tack för de fina orden! Jag får mer o mer bekräftelse på varför jag väljer att dela med mej av mina bilder, som på nåt vis är min kreation, mina arbeten.. Jag har ett mål med varje bild och jag blir så glad när jag når fram med mitt mål! Underbart!

Så, eftersom det är några nya läsare så tänkte jag bara visa er vilka som först och främst är mina offer för fotografeing och även mina familjemedlemmar! 


Här har vi Troll, med sin ena bebis. Trollet är min stora kärlek i livet, utan henne känns det tomt i hjärtat.


Lille böbbsen, i sin favoritposition. Trappen är hans bästa vän, skulle man kunna tro! Hemi som han heter är en 2-årig kille..även pappas kille! Otroligt snygg o rolig att ta bilder på, han har alltid nåt påhitt för sej. 


Minstingen i hundflocken är lilla Fisen. Is är hennes namn men går mestadels under Fisen..för hon är en liten fis..ibland en liten skit, men det är bara ibland! ;) Lite svår att ta kort på eftersom hon ska mysa hela tiden, goingen!


Kickan är gamla damen som antagligen är mest klok av oss alla. Hon har funnits i mitt liv i två år men det känns som att det skulle vara 20 år..


Chiefen är Kickans lilla lammkött, en go fjant som man inte har åldern med sej i huvet direkt. Han är verkligen godis för ögonen och liksom Hemi är han pappas kille!

Sist men inte minst.. 


Miss Kitty, den döva i familjen! Tok-kaxig och rättfram som få, gör inget hon inte vill och tar gärna en tur nere i källaren kring pannan..för att få lite färg så att säga! 


Katten Morgan - vad vore vi utan honom! Han har verkligen funnit sin plats i livet! Kung över flocken och viker inte en tum, mer hund än katt och passar oss som handen i handsken, mysmorgan! 

Kommentarer
» Mimmi

Som vanligt underbara bilder. Gillar VERKLIGEN din sida Anje. Och herregud så söt Fisen är. Skulle vara så roligt att träffa dina hundar. Ha en jättefin dag. Kram kam

2011-10-04 11:07:48
» Mimmi

Här igen o kollar om du uppdaterat:) Kramis till dig o vovvarna.

2011-10-06 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback