Ny länk

Det ligger en ny länk i min länklista! Två bruna råttor närmare bestämt. Det är min fina svägerska som bloggar om sina hundar av rasen Kelpie (stavning? rätt namn? anje = noll koll..). De har såna där fina titlar i sina namn, såna där grejer som lyser med sin frånvaro hos våra egna hundar. Men NÅN dag, en väldigt strålande vacker dag kanske NÅN hund i mitt hem får en liten titel..förhoppningsvis.. ;) Bara jag själv får tummen ur så att säga!

För övrigt är jag själv på äventyr, ett väldigt roligt sådant! Wiiie!


Kommentarer
» Mimmi

Kelpie är trevliga hundar, har träffat några. Jag håller på med en blogg nu men det går trögt som attan:) Men snart så ska jag nog va på g igen:)Ha en fin dag Anje, kramis<3

2011-10-25 09:00:12
» Mimmi

Bloggen är klar, har länkat dig om det är ok? Kram

2011-10-25 10:14:20
URL: http://jagolejonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback