Dagen då allt går emot en..

Den dagen infann sej idag! Ända sen jag vaknade har ingenting gått som jag har velat.. Kvällsrutinen tog priset. Hästar som inte fattar nåt när man ropar på dom för att de ska in, när man väl ska ta in dom så är dom griniga o ska jävlas med varann - väldigt lätt för mej som är så himla stor på jorden att stå mellan två stycken 600 kilos-klumpar som ska bita varandra. En liten Is som springer runt benen på allihopa och Chiefen som inte fattar när man säger att han ska flytta på sej, ensam va jag oxå eftersom sambon jobbade över (som vanligt). Tidigare idag fick jag mej ett psykbryt på Trollet som antagligen ska till o löpa närsom, bara för att det är löp på gång så försvinner alla regler i hela världen..för just henne. ALLT ska snos o tuggas på! Täcken som ska dras ut över hela golvet o naggas i kanterna.. Nä fyfan.

Det ironiska är att under tiden jag varit på äventyr i skogarna och sambon som jobbar heltid har tagit hand om allting själv, så har jag fått meddelanden om hur stolt han är över våra hundar som sköter sej SÅ bra trots att de har varit ensamma betydligt mycket mer än när jag är hemma. JA MEN TACK FÖR DEN! Jävla odjur. Idag tycker jag inte om dom. Inte ens Morgan tycker jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback