Välkommen hem..

Idag åkte jag hem efter några dagar i skogen! Jag har skedat med Liten varje natt och det har varit väldigt mysigt. Dock lite långtråkigt när man inte har nån att prata med, de som säger att man inte ska prata överdrivet mycket med sina hundar för de hör bara blablalbablablablabla ändå, har inte tillbringat ensamma dagar i Hagfors - man har inget annat val än att snacka lite skit med vovvarna, man tappar ilksom språket annars. 

Jag har inet bara haft tråkigt, jag skärpte till självdisciplinen och fixade klart bilderna från Fars Dag, jag har långpromenixat och jag har tränat på att titta på en hel film rätt igenom.. (Inget jag är van vid) Jag har oxå gullat o gosat med den sötaste ungen på jorden, Tula! Gullunge och så himla snäll!

Imorgon drar vi till Hedemora, Is får hänga med o gamlingarna får stanna hemma med våran personliga hund/häst/kattvakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback