Tomt här på bloggen..

Det är nästan så det ekar lite! På foto-fronten har det varit stilla ett tag. Energin har gått åt till annat och fokusen ligger mycket på våra djur som kräver sitt. Just idag ska jag lägga all energi jag har i min lilla kropp åt att städa huset, nya gardiner ska upp i köket och det ska göras mysigt nu när höstmörkret infunnit sej. 

Jag bjuder er på en vacker bild som min sambo tagit, nu när vintern snart står o knackar på dörren! Det är ju trots all kyla väldigt fantastiskt med vinter, eller hur?



Kommentarer
» Mimmi

Vacker bild men jag gillar inte vintern. Den ska vara på kort bara: )

Ska du till Hund 2011 i dec?

Kram Mimmi

2011-11-08 06:59:06
URL: http://jagolejonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback