uppdrag

idag fick jag förfrågan om att fota inför..ja vad ska man kalla det..inför en spelning? ja skitsamma, jag ska fota två personer. O JAG BLEV SÅHÄR GLAD! jag behöver verkligen utmaningar och försökspersoner för att utveckla min hobby så det kommer bli superkul! dessutom älskar jag att leka med bilder, redigera o fixa till! vanliga "vardagsbilder" behöver såklart inte det, så man inte ljuger o vrider o förfinar. men ibland måste man ju få leka av sej lite. här är två bilder som jag o min sambo tagit i ett grustag vid några gamla skrotbilar, jag gjorde om dom o försökte få dom lite tuffare.. 






den sista bilden har mathias sjörs tagit.


Kommentarer
» Sara

Du får GÄRNA ta lite kort på mig och Johan om du vill?:) Vi skulle vilja ta några shoots till vårat band. Nu är detta inget seriöst så, musiken alltså, men vi vill (läs jag) vill ha lite coola minnen från just den där tiden. Alltid kul!:D

Men vi kanske kan prata om det på torsdag, om det har hunnit bli fint väder så vi Kan ta vår fika vill säga.;)

Puss på nosa

2011-05-03 14:17:27
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback