dag 8: en favoritbild

jag har många favoritbilder så jag tänker faktiskt lägga upp flera! börjar med en på mej o heta emil, den är tagen i frölunda i början på vår vänskap - it's just perfect!



nästa bild är en som jag tagit med M & G's kamera på svensk vinnar-utställningen i avesta, 2010. ingen aning vad som är det jag gillar med bilden exakt, men ivartfall är den en av mina stora favoriter!!



den här bilden har jag tagit på vår trapp, tänk så fint det kan bli med lite dimma!



min vackra man o delilah är ett par som gör sej så grymt bra på bild, den här tog jag för inte alls längesen o jag är väldigt nöjd själv om jag får säga det!



jag har många, många fler som favoriter men det får räcka såhär så länge.. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback