ett litet besök

vi är hundvakt. eller..vakt. åt något. man inser vad det är man äger själv, femtikilosklossar. men de är ju hundar iaf. vi är vakt åt nåt litet, gulligt, självsäkert o coolt. nämligen han här;


bild lånad av; www.x-presa.net

jag har härmed påbörjat terapi; per. M & G brukar skratta åt mej för att jag hela pers livstid varit rädd för honom, o nu har jag honom i mitt egna hus!! ingen aning hur detta ska sluta......närå, det går så bra så! han är supersnäll!

men vill man känna sej mesig så ska man gå på promenad med en fralla, haha. jag skrattar hela tiden!



we have miranda and gaute's (presagaute's kennel) little boy per in our house, he is just visiting for a few days. well, they've (M & G) been laughing at me for a long time now because ever since the beginning of pers life i've been afraid of him, so now - mission per is started. actually..it is going good! i'm still alive!

Kommentarer
» Linda

Men åååååh, skicka hem honom till MIG!! Jag gillar ju killar som heter Per.. ;) Är säker på att Dynis och Fixa också vill ha en liten fralla här hemma, tror bestämt dom sa nått om det häromdan. Dom är ju störtsköna ju!! :D

2011-02-23 15:50:02
» Anna

Lilla Per saknar honom jag, var dit förut men han var ju inte hemma så jag fick inte snossa med honom :( Du får Pussa honom från mej :)

kram Anna

2011-02-23 20:08:50
URL: http://panthera.blogg.no/
» Bettan

haha söt var frallan i alla fall.

kram på deg

2011-02-23 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback