Uppdatering.

Idag har jag tagit mej tid för att läsa lite olika hundbloggar. Jag har verkligen tappat det där med att läsa bloggar och även tappat lusten för att blogga själv. Jag tänker ofta att jag ska skriva ner lite åt mina tappra läsare men när jag väl loggar in o ska till att skriva så vet jag inte vad jag ska berätta om. Det händer väl inte så mycket här i vår lilla värld. 

Däremot fick jag lite lust nu när jag läst runt en del. Men vad ska jag då blogga om, som sagt.. 

Well, jag kan berätta att vi har utökat vår familj! Som alla vet så är det bara jag o mannen i huset som är tvåbenta så det vill säga att det tillkommit ett par fyrbenta med päls. Norris och Delilah anlände för en vecka sen och hittills funkar allt jättebra. För er som inte vet så är Norris pappa till Hemi och även pappa till Trolls kull. (Som för övrigt fyllde 1 år den 29 januari, grattis i efterskott!) Jag är nog mest imponerad av Hemi som har lugnat sej väldigt mycket, håller han på att bli vuxen..?! Han brukar vara väldigt tydlig att tala om vem som bestämmer i huset när det kommer in nya hundar, men den här gången är det som att han inte ens bemödar sej besväret. Lilla Hemi-gubben..han är allt go! 

Is har spenderat ett par nätter hos våran gode vän Sebastian/Lorten/Pösen (kärt barn har många namn). Alla våra hundar älskar honom så jag hade faktiskt ingen ågren alls över att sova utan henne. Hönsmamma som man är och första gången Is är hemifrån så känns det ju lite i hjärteroten. MEN jag överlevde. Så även lilla Fisen. :) Nu snarkar hon ikapp med Trollet i sängen, slitsamt att vara på semester tydligen! 

Det var väl det. 
Pyser iväg..
// Anje.

Kommentarer
» Anna

Så är det här också, men jag börjar skriva inlägg o så raderar jag allt, Känner mer att det är inte så många som har med vad man gör eller inte, gör, efter alla omställningar som har varit här hemma, se om man kommer igång lite längre fram med bloggandet.. Kul att du kom i gång i alla fall :) o att hundarna har det bra :)

Kram Anna

2012-02-05 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback