Debut med Chiefen

Idag tog jag tag i mina funderingar och drog ut Chiefen på stallplanen för att inleda projekt longering! Tji fick jag när det faktiskt gick väldigt lätt, han fattade snabbt vad allt gick ut på. Dock fick jag springa lite lätt brevid honom så det blev träning för både mej o hästen. Duktiga Chiefen, han var så trött efter en kort stund. Så nu blir det mer markarbete för att få upp ett starkare band mellan oss..Chiefen är ju liksom Mathias pålle så att säga. 

I brist på nya bilder får ni nöja er med en gammal. :) 



Kommentarer
» Mimmi

Vad fin han är din häst. Jag är rädd för hästar tyvärr men det är en av de vackraste djur jag vet. Kram

2012-02-29 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback