Vila i frid..

..lilla Eva. Jag minns första gången vi sågs, usch va läskig du var då - tyckte jag! Men jisses så fel jag hade och det insåg jag den gången du satt med i bilen hem till Säffle för att vara hos oss ett litet tag, du o Kamo. Varenda kväll sov du med mej i sängen, du jagade mina katter och du hade sönder vartenda läderkoppel jag vid den tiden ägde men det gjorde inget, jag var kär i dej ändå! Efter det tog du över syster Tikkas plats, du var nummer 1 för mej, av alla hundar hos x-presa. Nu finns du med i mitt hjärta o jag har fortfarande en liten bit av dej i Is, jag hoppas hon får din härliga, glada personlighet! 

En stor, varm kram till M & G som förlorat sin fina tjej, jag förstår att det är väldigt, väldigt tomt. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback