Sometimes the best moments in life are the simple ones. Like having cheese doodles and wine!

Det enklaste är ibland det finaste. En enkel blomma, ensam och färggrann. En enkel tavla, talande och mitt på väggen. En enkel doft, inspirerande och stickande. En enkel färg, nyskapande och fräch. En enkel resa, grannkommunens hotell och avslappning. En enkel vänskap, fri och framåt. En enkel maträtt, mättande och njutning. En enkel låt, tröstande och motiverande. En enkel filt, värmande och mysig.

Det är en favorit för mej att ta bilder på något enkelt och göra det intressant för åskådaren. Ofta upptäcker jag saker här hemma som jag börjar uppskatta mer o mer. Som exempel, jag är för jäkla stolt över min orkidé som blommat om, dels för att den är så sprudlande vacker och för att jag inte gav vika för mitt tålamod och tröttnade på att vänta. 

En orkidé är enkel och väldigt vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback