Utskrifter..

Idag bär det iväg (hela vägen lång liksom) in till staden för en massa ärenden. Möte, fika och saker som ska inköpas. Däribland en färgpatron, så jag kan skriva ut de bilder jag har lovat! En leverans ska ju ner till Götet, bilder på fina Ronja! Vädret suger men det hade varit perfekt att ta bilder idag för mitt egna lilla projekt.. Jag får upp en del ideér i skallen ibland o nu har jag en som är lite utstickande och vågad! Får se om det blir nåt av det.. 

Annars då? Detta är ju en hundblogg i grund o botten så en uppdatering om de små liven kanske vore på sin plats? ..mja..finns väl inte så mycket att säga egentligen. Hemi sitter på sin trapp o håller koll mot vägen, Is har varit på Granngården o charmat personalen, Troll ska till o löpa så hon har humörsvängningar deluxe! Allt är väl i stort sett som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback