DIRTY PETES

Nu har jag genomfört mitt första foto-uppdrag som jag skrev om för ett tag sen. Det var superkul att stå bakom kameran men jag är bannemej lite avis på de vackra varelser som fastnade på bilderna, sjukt snygga! En väldigt rolig dag och jag ser fram emot fler uppdrag! 

Här får ni se några av bilderna! Kommentera gärna och säg vad ni tycker om dom! Kritik behövs!





























Alla bilder är copyright-skyddade! Tänk på det. 

Mina favoriter bland de bilder jag lagt upp här är nummer 10, 12 o 14! Vilka är era?
..psst..DIRTY PETES finns på facebook, gå in på deras sida, gilla och lyssna på deras fantastiska coverlåtar!

Kommentarer
» Bettan

Sjukt snygga bilder du har fotat. Du är grym!!!

Ska bli kul att se mer :)

Kram

2011-05-27 08:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback