LottIs bror

Lilla Is kallas mer o mer för Lottis. Is är en dam som vet vad hon vill o är inte rädd för att visa sin vilja, sägs det.. ;) Att döma av en bild som ligger på FB så satte hon sin bror på plats och då fick jag en syn framför mej hur lik hon är min mamma till sättet. Min mamma Lotta var en kvinna som inte var så stor på jorden men jävligt kaxig o satte de flesta på plats när det hettade till i hennes humör! Jag fick en känsla av att det är min mamma som existerar i lilla Is, därav smeknamnet LottIs. 

Idag bjuder jag på en bild på LottIs bror. Vem av dem det är har jag ingen aning om..antingen är det Dagg, Blixt, Tromb eller Bris. :) 


Kommentarer
» miranda & Gaute

he, he....ja jag hade äran att känna din mor lite grann ...och dom är faktiskt inte helt olika Is å Lotta, inte du och Lotta heller eller is och du <3 -brorsan på bilden är Blixt :-) Kram, kram!

2011-06-21 23:11:37
URL: http://www.x-presa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback