Hemi

Troll är i höglöp o Hemi är i högabstinens! Vanligtvis är Hemi en ganska pipig hund, får han inte vara med så piper o tjuter han. Får han tråkigt emellanåt så ylar o brölar han. Nu för tiden kör han hela registret hela dagarna i ända..idag startade han kl 06. Jag har dock hittat ett ställe där han kan slappna av o det är i bilburen. Så några timmar om dan sover han där. Dock gjorde jag ett misstag förut, jag satte honom i bilen o gick på promenad med Troll. När vi kom tillbaka skulle jag fylla på hans vattenskål, han sov hårt och gulligt som ett barn så jag väckte honom såklart..FAIL! Skulle jag aldrig ha gjort. Nu sitter han där o ylar, trots promenader, lek i trädgården, hängt i "sitt" rum så tröttnar han inte, yla is the shit! Nu har vi provat allt och det enda som hjälpte lyckades jag förstöra.. Stackars hund, inte lätt att vilja liggas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback