dag 5: en gammal bild



min underbara mamma.. kortet är taget på torggatan i åmål när vi bodde där, jag tror det var runt -92, -93 nånting..jag är runt tio år gammal på bilden och om jag minns allt rätt så har min mamma samma dag gift sej med min syster nathalies pappa.

det gör så ont i hjärtat att se bilden. jag saknar dej så himla mycket o det är en kamp varenda dag för att orka utan dej. det känns ibland som att allting inuti mej vrider sej av både smärta och längtan, som att mitt förstånd har blivit borta med åren för jag kan inte förstå att du inte är nära mej längre. jag vill krama dej, känna din lukt, känna din kärlek. det är så tomt utan dej, det gör ont.. livet går vidare, jag vet. man lär sej leva med saknaden, jag vet. men jag kan inte sluta avundas andra som har sina mödrar kvar, jag förstår inte vad jag gjort för att få gå igenom det här? resten av mitt liv..utan dej, varför?

Kommentarer
» Gizze

Så fin bild på er! Ni är så lika! Fina!!!

Klart du saknar henne....och det kommer du alltid att göra...hon saknar dig också vet du ;-)

Stor Kram Gizze

2011-03-02 23:25:29
URL: http://gizzez.blogg.se/
» Eva (dc-idioten med kiwi)

Min mamma dog i cancer då jag var 14...

Såret som lämnas om man haft en god relation med sin mamma och hon plötsligt försvinner är fan omöjligt att läka...

Man glömmer aldrig, men klart man vänjer sej :(

Det har dragits upp så sjukt mycket känslor nu då jag blivit morsa själv och man trodde liksom att det 16 år senare skulle vara enklare... :/



Jag brukar trösta mej med att tänka att om jag klarade gå igenom den skiten klarar jag allt för ingen smärtat världen kan jämföras!



Jag har aldrig varit rädd för att dö, men nu med min lilla dotter i världen blev det helt plötsligt min värsta fasa att hon skulle gå igenom samma sak som jag :( hoppas hon iaf är 60 eller nåt innan jag trillar av pinn!

2011-03-04 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback