ESS Foto

För ett tag sen blev vi fotade av ESS Foto här i stan. Väldigt kul var det och bilderna blev jättefina! Allra mest är jag nöjd över porträtten på mej o M, det är inte ofta vi båda fastnar på bild men den här gången så blev det kärleksfullt, vackert och inspirerande!

Fina Trollet!
Snygga Hemi!
Lillfisen med sitt nya halsband!
Mammas lilla pojk.
Mina stiliga pojkar.
Sist men inte minst får ni favoritbilden som blev på mej o mannen i mitt liv!
Foto essfoto.se

Behöver jag säga att jag älskar honom mest av allt i hela, hela världen..

Kommentarer
» Bettan

kul med bilder,men säkert ännu mera kul när dom blir så där underbart vackra ;)

Jättefina!!

2011-12-02 07:51:43
» Véronique

Ni är så fina. <3

2011-12-04 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback