hittade ett gammalt inlägg..

..från min gamla blogg. detta skrev jag i april 2007. 

..::MIN BÄSTASTE BÄSTIS::..


Emiil.
Min älskade lilla lus.
Du är något alldeles speciellt. 
På nåt vis känner jag att jag vill tillägna denna blogg till dej, vet inte riktigt varför..? Kanske för att vi inte träffats på länge, inte haft den kvalitetstiden vi brukade ha. 
Men so what? Vi vet alltid vart vi har varandra, o efter drygt ett års vänskap har vi inte stött på ett enda problem! Precis som det ska va.
Jag håller dej närmast mitt hjärta, o jag vet att du aldrig skulle missbruka den platsen. 

När jag vill va ensam, låter du mej va.
När jag behöver din axel att gråta ut på, ja då finns du där.
När jag är arg, tar du emot min ilska.
När jag är glad, delar du min glädje.

Det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dej.
Jo..precis som min egen syster.
..som min lilla lillasyster..


image21

Kommentarer
» Gizze

Va fint =)

Men va olikt er ni är båda två hihi



Supergoa tjejer båda två =)



Kram

2011-04-17 21:48:13
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback